Länge sen sist!

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sista tiden. Jag har tyvärr inte haft tid att blogga så tyvärr har det lämnat. Men nu skall jag försöka komma igång igen :D

Helgen har varit ganska misslyckad om man säger så. Fredagen blev en hemmakväll. Satt hemma och gjorde egentligen ingenting. På lördag åkte jag in till stan med någre vänner, men det gick inte riktigt som planerat ;P Så helgen blev en lite annorlunda och misslyckad helg.

Imorgon börjar min andra del av praktiken. Jag skall vara på praktik vid min vanliga arbetsplats, så jag kommer kanske inte lära mej något nytt utan får köra på som vanligt bara :) Men det skall bli kul att få jobba på mitt vanliga jobb igen, hade nämligen tagit ledigt de första 3 veckorna denna månad. Men nu är det slut med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0