Kvällens planer!

Idag var jag första dagen tillbaka på mitt vanliga jobb. Har varit borta 3 veckor och MYCKET har förändrats, både till det bättre och till det sämre. Men det var jätte kul att få träffa arbetskompisarna igen :D

Kvällens planer är följande:

Top-model säsongstart
Svenska hollywoodfruar



Alltså endast tv-tittande :P

Men jag funderade även på att börja med en ny teckning, eller skissa till en ny teckning, eftersom jag ännu inte fått käppen ur röven och beställt några stompfar. Hur svårt kan det vara att klicka hem så små saker? Nå, vi får se när jag kommer till det.

Men nu en snabb dusch sen fram med penna, papper och sudd, sen på med TV:n.
Ha en skön kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härlig måndag framför tv:n :)

2010-11-01 @ 12:01:22
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0