Klickat hem

Det var verkligen skönt att få komma ut och busa i snön idag. Var helt slut efteråt när jag satte mej vid köksbordet med en kaffe. Både hunden och lillasyster hade väldigt mycket överloppsenergi, så de sprang runt så man knappt hann med.

 

När jag kom in så började jag fundera på att kanske jag skulle sätta mej ner framför datorn och beställa lite kläder. Så nu har jag suttit här och klickat hem allt för mycket saker, men det är redan iväg skickat så nu kan jag inte ångra mej mer :P Men jag är riktigt nöjd med mina beställningar fast de blev lite väl dyra.

 


(Bilderna är lånade härifrån)
Ett par svarta sandaler (19,95 €) och en brun väska (29,95 €) är två av sakerna som kommer att ligga i mitt paket när det kommer :)

Idag bestämde vi oss här hemma att i morgon är det skidbacken som gäller! :D Så imorgon blir det SNOWBOARD FÖR HELA SLANTEN!! Skall ta med kameran och se ifall jag hinner ta lite bilder medans vi är där.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0