Bilskola!

Idag anmälde jag mej till bilskolan.. haha.. Äntligen! Snart blir man 18 och mer självständig, behöver inte ha mamma och pappa som kör en hela tiden :P Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot bilskolan riktigt, eftersom jag inte kan köra bil ennu. Man lär ju sej förståss köra där.. blondi.. men det ända jag nu kan göra är starta bilen och svänga på ratten, resten har jag ingen aning om. Jag vill inte sitta där framför ratten och se ut som en.. ja vet int vad.. Tänk är man lika som de i Sveriges värsta bilförare?! Man kan ju inte veta om man aldrig testat :D Nej det får vi verkligen hoppas att jag inte är :D

Idag tog jag igen en lång promenad tillsammans med vovven, mindre is denna gång ;P Just no sitter jag och söker insperation för att försöka teckna en ny teckning, men jag behöver stompfar till skuggningarna!!! Känner inte att jag skall försöka ens innan jag skaffat några. Får fortsätta leta stompfar!

Nu blir det sauna för min del, som en äkta finländare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0