Äntligen!!

Äntligen kom mitt H&M paket!!! :D Jag hämtade ut det idag efter jobbet, ett stort och fullproppat paket. Blev riktigt nöjd med ALLA mina beställda varor :) Det kanske snart blir en ny beställning? Nej kanske inte ennu, men snart! :D

Idag var riktigt kul på LiA-platsen, hade många uppgifter att utföra och tiden gick riktigt snabbt. Dagen bara flög iväg! Jag började klockan 07:45 och slutade 15:50. Jag hade aldrig trott att dagarna skulle gå såhär fort, det är ju fredag imorgon! känns som onsdag.
Imorgon skall jag få prova på hur det är att sitta i växeln :D det skall bli en kul uppgift att prova på.

Nu skall jag gå och se ifall något intressant råkar visas på tv. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0