150310

Oj vilken dag, började dagen med att försova mej. Tittade ut på termometern och den visade -24 grader, skulle det inte bli sommar snart? Toppen start på dagen! Stressade iväg till LiA-platsen och började jobba med lite uppgifter. Sen efter lunch fick jag lite allmänn information om det som görs där på platsen. Sen flöt dagen på som vanligt och jag slutade klockan 16.

När jag kom hem tog jag en promenad med hunden och det var så härligt! Att få gå sakta och inte behöva stressa, slappna av och bara njuta. Men stackars vovven fick stora isbitar under fötterna när han hoppade omkring i drivorna, så det blev mång pauser med att försöka få bort dem.

Jag tror jag skall börja gå och lägga mej så jag inte försover mej imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Oh. Det är kallt för att vara mars. Fast, kyliga och soliga vinterdagar är inte helt tokiga ändå.



Sv: True, true. Det är liksom inte så roligt med tekoppen efter en viss ålder. Å andra sidan så är nöjesparker otroligt roliga. Karuseller och rollercoasters är fantastiska. I alla fall om de är pirr-i-magen-framkallande :)



&just det. Jättefin akrylmålning!

2010-03-15 @ 22:09:09
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0