Hemma!!

Nu är jag äntligen hemma efter en dag på jobbet. Det har varit både roligt och tråkigt idag. Det var jätte mycket kunder man tiden gick såå långsamt, det var nästan plågsamt! Först när jag började jobba så var klockan 12, sen när det kändes som om 3-4 timmar hade gått så tittade jag på klockan och hon var halv 2. Ni kanske vet hur störande det är när man sitter där och tiden går jätte långsamt fram, man tittar på klockan var 5:e minut men det känns som om flera timmar har gått. Men man skall kanske inte klaga så mycket, var glad att man har ett jobb och inkomster.

Nu sitter jag bara och väntar på att Johan Falk skall börja i TV:n, några timmars väntetid men det klarar jag av ;P Har någon något tips om några andra bra tv-serier som man skulle kunna se på, tipsa gärna!

Puss och kram, nu skall jag fixa lite käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0