Helg!

Nu har helgen kommit igen, denna vecka har verkligen tagit fort. Får någon dag sedan var der måndag och nu är det plötsligt torsdag :D Detta gillar vi många gånger.

Imorrse menade jag sova lite för länge, men som tur är så har jag min mamma som håller koll på mej. Hon väckte mig i sista sekund så att jag skulle hinna till skolan. I skolan hade vi 4 timmar dataadministration, låter säkert tråkigt men det är helt okej faktiskt. Jag slutade skolan halv 12 så efter det tog jag en tur in till stan för att lämna några papper till ett företag och sen gick jag och tittade i lite butiker. Nu har jag precis kommit hem och skall få ta det lungt i några dagar. Helgen framför mej är fullbokad med jobb men jag har ledig måndag, så jag tror nog att jag klarar mej.

Och vädret, jag skulle inte vilja klaga på det men jag måste tyvärr. Vi har -20 här hos oss och jag som ville ha kallt i vinter, men så fick jag köldallergi så jag kan inte vara utomhus utan att se ut som en prickkorv. Jag får exem över hela kroppen och det är så jobbigt. Jag har aldrig haft köldallergi förut så det var konstigt att det kom så plötsligt. Men som tur är så behöver jag inte leva hela mitt liv med det utan läkarna sa att jag kan ha allergin från 6 månader upp till 9 år. Att ha det nio år skulle vara lite väl länge tycker jag, jag som älskar att åka snowboard. Det blir säkert inte så mycke snowboard för mej i år men man får hoppas på nästa år istället :)

Bloggar mer senare idag, Hej så länge!


Hemavan

Jag var tvungen att sätta in en bild av när jag var på snowboard resa till Hemavan ifjol.
Jag SKA dit igen, kanske nästa år :D Jag älskar de stället, HEMAVAN ÄR BÄST (enligt mej)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0