180110

Hejsan!!

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att 9:orna skall komma så att vi skall ha dendär presentationen. Jag skulle jätte gärna ha stannat hemma och sovit några timmar till :P Men som tur så har vi en liten paus mellan de båda presentationerna så man får vila lite där emellan. Detta är näst sista gången vi håller denna presentation det är bara en skola till som skall komma, men de kommer först nästa vecka tror jag (hoppas jag).

Efter skolan idag blir det jobb igen, från klockan 15-20. Så det blir en full dag idag igen. Och gissa vad skolmaten är idag! FYRFLINGEGRÖT!! Har ni hört något så äkligt, jag kan inte äta gröt det är så hemskt, så det blir väl ett varv in till stan på matrasten istället. :)

Men vi hörs efter presentationerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0