Stor besvikelse!!!

Jag blev väldigt besviken idag på finska lejonen. Jag hade sett fram emot en kväll med en lyckad match i ishockey men nejdå! 6-0 till USA i första perioden, vad hände? Kan detta verkligen ha hänt? 6-0!!! Jag är väldigt väldigt besviken. Men nu gick det som det gick iaf.


Annars hade jag en helt okej dag. Varit ledig hela dagen och haft storstädning i mitt rum, vilket verkligen behövdes. Det ska bli skönt att få lägga sig ner i en säng med nya lakan och allt helt nytt och fräscht. Tog en liten promenad efteråt med hunden och han var glad och nöjd med att få gå ut idag när det äntligen har blivit någotsånär väder. -6 grader var det när vi gick ut och inte -20 som det varit den senaste veckan.


Jag skulle egentligen ha klippt mej idag, eller min syster skulle fixa till mitt hår lite. Men vi orkade inte, jag hade ingen ork att sitta på en stol i någon timme och min syster hade bråttom till en fest. Så det sköt vi fram till nästa vecka när vi båda har sportlov och tid. Det skall bli riktigt skönt med sportlov hoppas att det inte blir allt för mycket jobb då så att man får njuta lite av ledigheten.


Nu blir dett att gå och lägga sej klockan är ändå 01:24 så det är kanske dags att sova. Gonatt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0