Söndag

Söndag idag då. Jag har jobbat hela dagen, och det har varit jätte mycket folk där idag. Usch! Ibland blir det för mycket. Det är skönt att få sitta här och ta det lungt :P Imorgon börjar jag först 10 så ja hinner ha en sovmorgon också. Om jag inte är hemma imorgon, jag hade 38 grader ikväll när jag prövade, men man skall inte hoppas. För alltid när man vill vara sjuk så är man helt plötsligt inte sjuk längre, utan man är frisk som en nötkärna. eller vad man nu brukar säga.
Jag sitter och funderar på om jag skulle klicka hem några av Emma Damms kläder nu, har länge finderat på att göra det. Man skulle kanske behöva satsa på det medans man har kvar pengar från sin lön. För den försvinner ganska snabbt jag vet inte vart dom försvinner men plötsligt är dom borta :O

Nej nu skall jag ta och lägga mig. Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0