Mitt nya rum!

Nu kommer bilder på hur mitt rum blev.



Så här såg mitt rum ut tidigare. Det var ljusblått och inte alls i min stil. Jag tyckte att allt var för ljust och jag är ingen människa som har allt ljust och så. Utan jag gillar mörka färger.
Så här blev mitt rum efter:



Det här skulle jag säga att är mycket mer i min stil :) jag är väldigt nöjd med resultatet (Y) Jag hade aldrig trott att jag skulle sätta något silver på mina väggar, men nu tycker jag att de silver blommorna passar väldigt bra ihop med det svarta och gråa på väggarna. Men en sak är säkert och det är att jag inte kommer att byta tapeter igen xD det var så mycket arbete med att få ner dom gamla tapeterna. Hade jag vetat att det varit så mycke arbete hade jag nog nöjt mig med dom gamla väggarna :P men det är lite för sent när man rivit tapeter på en hel vägg redan. men jag är nöjd med resultatet och det är det viktigaste.

Gonatt på er, det blir jobb imorgon (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0