Hejsan!

Hejsan! Har jobbat idag, övertid. Det var ganska lungt hela dagen inte så mycket folk som kom in och handlade, kanske berodde på att alla kanske var vid sitt eget arbete. Men men..
Imorgon åker min bror och några av våra kaveri till Ylläs. Jag hade planerat att åka med men jobbet kallar. Jag var behövd och kommer att måsta jobba övertid imorgon också. Det hade varit jätte kul att få åka med dit. Vi skulle ha fjällvandrat och badat bastu. Det hade varit så himla kul och trevligt. Men det får bli en annan gång för min del. Men jag kommer att sakna en av de som åker, en jag har en liten "crush" på :P han är så söt, snäll och helt underbar. Får försöka träffa honom någon annan gång istället. Kanske man skulle ordna en liten hemmafest eller nått. Det vore kanske klokt... Hmmm.. Jag får tänka på saken :)

Gonatt på er! Vi skrivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0