Förlåt!

Det var värkligen länge sen jag senast bloggade, men jag har haft fullt upp med jobbet och skolan. Man har värkligen fått ta i och läsa så mycket man hinner medan man ännu ska jobba och tillbringa lite tid med kompisarna. Skolan tar helt enkelt för mycket tid av mig ;P Men det är bra att studera så att man får en bra utbildning så att man klarar sig senare i livet :P
Jag har funderat på nya planer, en affärsidé som jag ännu inte kommer att avslöja men jag kanske berättar mera lite senare när det blir klarare :) Jag har stora planer! (Y)
Snaart höstlov från skolan (Y) då blir det att göra om mitt rum tillsammans med mamma :D nya fina tapeter och ny inredning. Kommer kort senare på hur det blir, om det nu blir nå fint heller.

Nu skall jag säga gonatt, blev en kort kväll idag men om man skall till jobbet imorgon så måste man väl :P

Gonatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0