051009

Hejsan!

Jag kollade precis klart svenska hollywood fruar då ja kom på att jag skulle blogga lite innan jag går och lägger mig.
Har haft en lite dåligare dag i dag, det har regnat och blåst hårt här hela dagen och det är inte kul. Man har varit trött hela dagen pga det dåliga vädret. Jag hade också ett oförberätt prov idag, som inte alls gick bra. Och jag som skulle satsa på skolan nu iår :P Men jag hinner ännu ta igen det. Flera månader kvar i skolan denna termin ;D

Jag har inget jobb fören på fredag, det är jätte skönt, så hinner jag koncentrera mig på skolan och på familjen. Jag måste också börja satsa på träningen igen. Det blev inte så flitigt som jag hade planerat i vinter, men det skall jag ta  igen denna vinter istället. Funderade på att skaffa en personlig tränare men jag är inte riktigt säker ännu ifall jag behöver.. behöver och behöver, det är klart jag behöver någon som puschar på en men vi får se.

Nu skall jag ta och lägga mig. Hejdå och gonatt allesammans :D

sommar
Saknar sommaren redan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0