Toppen!!

Sitter här och chattar med mina kompisar, men tänkte att jag skulle passa på att blogga på samma gång.

Jag kom precis hem från ett besök till en familj där dom hade hundvalpar. Dom var jätte söta, små och otroligt bedårande :) Jag och min bror funderar på att skaffa en hund, vilket vi har gjort ganska länge nu. Och när jag pratade med en kompis till mig så berättade han att de hade fått valpar och att dom hade en ledig. HELT PERFEKT!! Jag ringde genast till min bror och berättade och idag var vi och titta på den :) Jag blev störtkär direkt jag såg den lilla svarta bollen på golvet. Han låg där så snällt och var så söt. Han var så snäll och lydig för att vara en så liten valp. När han tittade en i ögon och man kollade in i dem smällte man genast :)

Vi skall fundera på det ännu ifall vi skall ta en valp eller inte. Jag röstar på att vi skall ta honom :) Vi skall se om någon vecka om vi tar honom eller inte. Håll tummarna för mig :D


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0