Tisdag

Välkommen till min blogg!

Jag har alltid läst bloggar och velat själv börja skriva en. Så här är jag! Å jag skall äntligen få börja skriva i en egen blogg :)

Jag har inte så mycket att berätta idag men jag skall nog hitta på någonting.

Idag är det tisdag förståss och det är inte alltid så kul. Man sitter hela dagen och tänker att nu är det ännu tre dagar i skolan, tre dagar tills det blir TVÅ dagar av FRIHET, tre dagar tills jag får spendera nätterna hos vänner, tre dagar tills jag får slappna av och slippa stressa, tre dagar tills man får sova till klockan 3 på dagen efter, tre dagar... osv.

Idag är det en solig dag ;) Man kan äntligen börja säga att sommaren är på väg. Jag har värkligen längtat till sommaren. Inget fel med vintern heller eftersom man kan köra skoter och åka snowboard, men det blir ibland lite för mycket av kylan och det är skönt med lite varmare väder. Nu har man också lättare att klä på sig på morgonen innan man åker till skolan. Man kan dra på sig ett par tights och sätta på en tunika utanpå och sen hoppar man på bussen och åker iväg mot skolan och nya äventyr ;) På vintern fick man först sätta på sig långkalsonger, flera tjocka tröjor, ullsockor, varma byxor, ytterbyxor, tjock vinterjacka med vääldigt tjockt foder, halsdukar virade kring halsen, två par vantar och en stor mössa, då först var man klar att åka iväg.

Idag när jag skulle åka hem från skolan fick jag springa för att inte missa bussen. Jag spran så hårt jag kunde och när jag kom fram skulle bussen precis åka iväg, men som tur var så såg busschaufören mig och stannade. När man steg in i bussen och satte sig på bänk satt man där och flåsade som en hund, man var tomatröd i ansiktet och man hade allas blickar riktade på sig. Ingen kul situation. Funderar  på att åka på ett annat sätt till skolan imr :)

Nu skall jag sluta skriva men bloggar igen senare.

puss <3 //Ninnu

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-12 @ 16:07:18
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0