Lördagkväll

Hejsan alla läsare!

Just nu sitter jag hemma, det blev inga äventyr denna lördag. Hade för mycket som hände igår så jag tänkte att det skulle bli bäst att sitta hemma idag.

Jag har inte varit hemma sen i onsdags så det har tyvärr inte blivit några inlägg fören nu. Jag har tillbringat denna vecka vid familjens villa. Det var otroligt skönt att få slippa vardagsstressen och bara åka ut till havet för att ladda batterierna. Dom här sista veckorna i skolan är väldigt stressiga med alla prov och slut arbeten. Jag vet inte hur man skall orka. Men man kan ju alltid tänka på det positiva, som att det bara är 4 dagar kvar i skolan. Men sen blir det förståss jobb hela sommaren ist.

Idag har jag suttit hemma och slappat hela dagen. Det är så skönt att få sitta ute i solen med en bra bok, en vattenflaska och sällskap av vår lilla underbara puppy :) Tyvärr rök en av mina trummpinnar inatt när valpen hade för mycket energi och jag låg och sov. Men det är bara att köpa nya nästa vecka.

Nu skall jag sätta på en film och mysa med valpen :)

Puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0