Fredags kväll

Denna fredagskväll blev inte så lyckad. Satt hemma hela kvällen och tittade på Talang 2009.

Visst var vissa som uppträdde i Talang ikväll grymma?!
Jakob Stenberg: Helt otroligt grym på att räkna bokstäverna!! Wow! Man visste inte vad man skulle säga när han hade räknat bokstäverna på första meningen. Det är skrämmande att se på när någon gör något sådant. Du är grym Jakob! (Y)
Smash into pieces: Wow!! De var absolut en av de grymmaste i kvällens Talang. Gillade dem redan när man hörde introt till låten :D Och inget blir sämre av att man har en söt sångare ;)(Y)
Akira: Jävlar vilken dansare!! Man blev helt lamslagen redan när han tog första steget. Jag älskar att dansa själv men jag tror jag aldrig blir 1% lika bra som han är. Ett stort (Y)
Sharon: Hon var grym på att sjunga. Man såg på henne att hon kunde sjunga. Ett stort (Y)
Och så klart måste man nämna Marko och Tobbe :D Det är dom två som gör hela programmet värt att se på. De har en sån humor så man kan inget annat än att skratta. Dom gillar man :D

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Jobb imorgon :/ Hade gärna velat vara ledig denna lördag. Men vad gör man inte för att få lite pengar att leva för.

Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0