Äntligen!

Hejsan!

Äntligen är det helg, iaf för min del :) Kom percis hem från skolan, vi hade en kort dag idag, från 8 till halv 12. Det är alltid så skönt med lite kortare dagar ibland.

Funderar vad jag skall göra i helgen. Hm... Man kanske skulle ordna en grillfest någonstans.. Det låter faktist som en bra idé :D Jag skall snacka med kompisarna och se vad de säger.

Jag fick just ett meddelande av min bror som sa att han bestämt sig att ta hunden. YIPPIII!!! Överlycklig. Äntligen skall man få ta hem den där underbara valpen, jag längtar redan :) måste åka och skaffa lite dog stuff till djurbutiken nästa vecka. Man sitter redan och fantiserar om hur det kommer att bli när man tar hem hunden. Man kan inte riktigt begripa att man skall få en hund.

Jag hade en hund för 2 år sen, men han dog :'( Jag saknar honom ännu, han var det enda jag hade då. Eftersom jag inte hade så många vänner och min pojkvän var otrogen med en av mina gamla vänner. Jag hade en jätte tuff period just då, men min dåvarande hund hjälpte mig igenom den. Bara av att se honom och att veta att han fanns där för en gjorde det hela lättare. Men när han dog tog det ganska hårt på mig, just eftersom han faktist var min ända riktiga och bästa vän. Men nu kanske jag får en ny bästa vän, vi får se hur det blir :)



Klänning från Forever 21
Klänning från Forever 21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0