240509

Hejsan!

Jag sitter här och tittar på film..som vanligt! Jag har haft en hemmadag idag, bara suttit hemma och tittat på film. Man skall alltid unna sig en skön dag för sig själv och inte behöva bry sig i någon annan. Jag har bara tagit hand om mig själv och fixat mina naglar och mitt hår.

Imorgon börjar skolan igen..blää! Men det positiva är 4 dagar kvar!!! Jag måste skaffa min klänning och skor. Jag måste få min syster att färga mitt hår och göra det fint åt mig. Jag har jätte mycket att göra denna vecka + att jag skall och jobba på onsdag och lördag. Jag skall försöka hinna med allt, men avslutningskläderna är viktigast just nu.

Nu skall jag se klart filmen och sen gå och lägga mig.

Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0