Vilken helg!

Huhhu, vilken helg det har varit. I fredags tillbringade jag hela dagen i skidbacken. Äntligen snowboard!!! Det var jätte kul att äntligen få ställa sig på brädan och bara njuta av nerförsbacken :D Men som vanligt hade jag sjuka muskler och leder på kvällen av allt rännande på dagen, men det är det värt.

I lördas hade jag inget speciellt för mej på dagen, satt hemma och tog det lite lungt. Målade klart en teckning med akryl. Sätter upp den lite senare. Sen mot kvällen blev det lite fest, ingen stor fest men lite såder chill fest om ni vet vad jag menar. Några personer som bara tar det lungt tillsammans med lite musik och dans. Det var riktigt trevligt faktist.

I dag kommer jag bara att ta det riktigt lungt :) Sitta hemma och teckna lite och samla krafter inför den kommande veckan. Imorgon blir det nämligen första dagen på min LiA period. Jag vet inte riktigt om jag längtar till det längre. Utan det skulle va skönt med lite längre sportlov ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0