Nytt projekt!

Igår började jag med ett nytt kul projekt. Det skulle bli ett litet collage av mina vänner men jag fick ändra på lite. Så det blir tre teckningar med två personer på varje. Satt upp till klockan tre inatt och skissade bilderna på pappren. Men jag har då ett problem med att börja riktigt teckna, jag har inga stompfar!!! Jag kommer inte att kunna fortsätta med mitt projekt innan jag klickat hem några så att jag kan skugga bilderna.

Sportlovet börjar idag :) Eller den egentliga första sportlovsdagen börjar idag, annars har jag nog räknat att sportlovet börjat redan i fredags :P

Nu blir det att söka fram lite sidor där de säljer stompfar, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0