Torsdag!

Steg upp tidigt imorrse och åkte till skolan. Jag tror jag aldrig varit så trött förut som jag varit idag. I bussen på väg till skolan somnade jag och vaknade precis när bussen stannade vid skolan. Jag har stressat genom hela dagen och är helt döslut just nu. Men som tur är så har jag ingen skola imorgon.

Efter skolan idag så gick jag in till stan och shoppade lite små saker som jag kände jag behövde. Men jag hittade inga stompfar i hela stan. Var skall jag hitta dem? Men lite nyttigt hittade jag iaf:

- Ett fotoalbum
- Fotohörn
- Promarker
- Mapp till mina teckningar
- Sketch block
- + lite annat smått och gott


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!



Vill du fräscha upp din blogg och få den mer personligare? Hör av dej till mej :)

Hoppas allt är bra med dej!

Menar absolut inget illa med min kommentar, men ibland kan det vara roligare med en personligare bloggdesign!

Kram

2010-02-15 @ 10:15:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0