Godmorgon.

Godmorgon på er allihopan! Vaknade för en liten stund sedan av att hunden tagit sej in i rummet och plötsligt slickade mej i ansiktiet. Vilken toppen uppväckning! Nej jag blev så stressad, men man skall inte vara arg på en sådan söt hund som tänker att nu skall jag vakna. Det var väldigt omtänksamt av honom :)

 

Jag kollade just slutresultatet på matchen mellan Finland-USA, matchen slutade 6-1 till USA, not good. Hade nog hoppats på en seger till lejonen, men inte.

 

Idag blir en riktigt slö dag. Hade planer på att åka till Kaustby för att få en chans att åka lite snowboard, man det blev inget av det idag iaf. Så nu skall jag till stan tillsammans med min mamma och mina småsyskon. Sen ikväll blir det kanske en tur tillsammans med mina vänner eller så blir det en skön hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0