En skön måndag!

Idag hade jag min sista presentation för niorna, skönt när det äntligen är över, har verkligen väntat på denna dag. Ledig annars denna dag och bara fått ta det lungt hela dagen.

Vädret har varit underbart idag. Solen sken hela dagen och kylan höll sig kring -6 C. Så jag och doggen bestämmde oss för att ta en promenad på isen. Jag som inte skulle stiga ut på isen en gång till denna vinter ;P Där gick det upp i rök. Nej men det var riktigt skönt att få komma ut en stund. Hunden var riktigt ivrig att få komma iväg när jag började klä på mej för att gå ut.




Vädret var verkligen underbart och vi båda njöt av solen.



Han hittade något intressant under snön och gräftade läng för att komma fram.



Han stördes tyvärr av andra människor ute på isen så ingen lugn hund hade jag med mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0