En låång tisdag!

Oj denna dag har varit riktigt lång tycker jag. Har suttit i skolan från kl 8-15 och sen har jag suttit vid jobbet från 15-21. Jag skulle så gärna gå och lägga mej nu, men jag måste låta mitt hår torka först, eftersom jag precis kom ur duschen.
Jag hade bokföringsprov idag, vilket jag tror gick riktigt bra. Men när jag kommit halvvägs i provet så kom jag på att jag glömt mina arbetsnycklar där hemma :/ Jag fick riktigt panik när jag började fundera på hur jag skulle få tag på dem innan jag måste stänga butiken. Jag har ett ganska stort problem just där eftersom jag bor ca 25 km från det ställe där jag jobbar. Men jag fick iallafall dem, min mamma kom med dem på samma gång som hon skulle åka och handla mat :) Tacka vet jag föräldrarna, vad skulle man göra utan dem :)
Nej nu skall jag ta och lägga mej, en ny dag imorgon :) GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0