Dans..

Idag fick jag äntligen dansa igen! :D Jag har haft ett långt uppehåll från dansandet de senaste månaderna pga av allt jobb som jag hade i januari och februari. Men nu har jag kommit igång igen :D Min danslärare är också min bästa kompis, hon är VÄÄLDIGT bra på att dansa, man blir riktigt avundsjuk faktist ;P

En sak jag länge undrat på är varför blir man alltid i behov av att stå och skratta när man dansar? Iaf jag blir det, jag vet inte vad jag har för fel, men jag kan inte sluta skratta när jag en gång börjat.

Jag ber tusen gånger om ursäkt C för alla träningar när jag skrattat och distraherat dej. Du är jätte duktig och förtjänar "elever" som lyssnar och gör som du säger :) Ursäkta, förlåt och jag skall skärpa mej!

Nu blir det snart "It's me or the dog" för min del. Ha en trevlig kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0