Ledig tid

Hejsan!

Äntligen har vi fått upp alla tapeterna på väggarna (Y) Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Imorgon sätter jag in bilder på hur det blev. Jag har hållit på i två dagar nu med att få det klart och ÄNTLIGEN! Jag måste tyvärr sova i min systers säng inatt för att väggarna ska hinna torka i mitt rum. Men min syster är inte hemma så det är lungt :)

Imorgon blir det en liten chill/klåtter dag. Har ledigt från skola och jobb, och medans man är ledig så skall man göra något som man gillar. Och jag älskar att tekna, eller försöka tekna iallafall ;) Har suttit och tecknat en älva åt min syster under pauserna idag, jag blev ganska nöjd med resultatet men jag måste ändra något ännu på den. Men jag kanske sätter in en liten bild på den imorgon.

Nu skall jag ta och lägga mig... Eller jag tror jag skall sätta på Hanna Montana the movie och titta på den istället. Jag hade aldrig trott att jag skulle sitta och se på den men den är faktist riktigt bra. Jag rekommenderar alla som inte har sett skall gå och hyra den till närmaste filmbutik. Ta med en vän och se den tillsammans med någon. Ett stort + till denna film från mig.

Gonatt på er alla nu.. Hörs mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0