Utsliten!

Hejsan alla bloggläsare!

Sitter här med hicka.. igen! Har haft hicka 3 gånger idag och jag börjar få nog av det. Vet ni något sätt att få hickan att försvinna så vore jag tacksam om ni tipsade mig?

Kom hem från skolan för en stund sen. Jag hade 2 prov i skolan, och jag var inte alls tillräckligt förberedd på det ena provet. Men man kan alltid hoppas att det gick bra :) Annars har jag haft en ganska lungn skoldag, inget märkvärdigt hände utan bara en helt vanlig dag. Hade en timme engelska där vi skrev ett referat om en film som vi hade tittat på. Och resten av dagen hade vi tent och sen var det bara att åka hem :)



Klänning från Forever 21

En klänning från Forever 21




Skor från Forever 21

Skor från Forever 21




Nu skall jag gå ut och ta en promenad i solen :) Vi har jätte fint väder här men tyvärr blåser det lite. Men man har aldrig
dött av att det blåser :)

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0