Onsdag

Hejsan!

Har varit i skolan idag :P Inte så intressant men tänkte ändå säga det :) Har haft bokföringsprov idag som gick bra, hoppas jag iaf.

Efter skolan åkte jag hem till en kompis för att göra en skoluppgift, men det blev inget av med att göra uppgiften. Vi spenderade tiden med att diskutera allt från himmel till jord. Men det var ju intressant det också, fast jag tror inte att vår lärare blir glad imr när vi berättar varför vi inte är klara med uppgiften ;P Men sånt får man ta när man har stor trut :)

Hemma hos min kompis har dom två av världens sötaste hundar. Jag älskar dom! De är små och vilda, man kan inte annat än älska dem :) De var kanske en av orsakerna till att ingen uppgift blev gjord.

När jag planerade att åka hem kom jag på att jag skulle åka och hälsa på min farmor och farfar. Det var inte så länge sen jag senast var dit, men jag tänkte ändå att jag skulle åka dit :) Och det var förståss ett bra beslut eftersom de blev jätte glada när jag kom. De hade bara suttit hemma hela dagen så de tyckte det var kul med lite sällskap :) Jag satt där och pratade med dem i några timmar och det var väldigt kul att få sitta där ensam med dem utan alla andra i familjen.

Min farmor tyckte det var särskilt kul att få besök eftersom hon är sjuk och inte kan åka någonstans. Hon brukar vara lite butter ibland när man hälsar på, men idag var hon på väldigt bra humör. Och det är ju ett positivt tecken :) Jag skall nog börja hälsa på dem lite oftare nu, eftersom det ibland kan gå veckor utan att man träffar dem, vilket inte alls är kul.

Nu måste jag gå och läsa till ännu en tent som jag skall ta imr :/ Alla tentar kmr nu mot slutet. Men snart är det iaf sommarlov :D

Puss<3

//Ninnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0