Midsommar

Hejsan alla!

Det har gått en tid sen jag bloggat, men jag har haft fullt upp på jobbet.

Men nu är det iaf midsommar, något man väntat på i ett år nu. Det var trevligt att ha hela släktet samlat på samma ställe, då hade man chans att träffa alla släktingarna. Jag har haft en väldigt trevlig midsommar och det var skönt med två dagars ledighet också, eftersom jag inte haft en ända dag ledig sedan sommarlovet börjat. Och jag kommer inte att ha så mycket ledigt heller, tror jag iaf. Men man kan ju tänka på att man får pengar, det gör det hela positivt :P Hur har er midsommar varit?

Nu måste jag snart gå och lägga mig, har en arbetsdag på 10 timmar framför mig imorgon :( inget att hurra för.

Gonatt med er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0